بهترین جراح بینی در تهران چه کسی است؟

بهترین جراح بینی در تهران و ایران

۰۰:۵۴
truncate dir-rtl

کلینیک دکتر سید علی بصام (جراح پلاستیک بینی)

چرا انتخاب بهترین جراح بینی در تهران کار سختی است؟

قطعاً اگر ساکن شهر‌های بزرگی مانند تهران هستید، انتخاب از میان تعداد زیادی از جراحان بینی برایتان کار دشواری خواهد بود. مسلماً همه تلاش شما این است که بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنید؛ به گونه‌ای که می‌خواهید هزینه این عمل به شما فشار نیاورد و همچنین تبحر جراح شما بالا باشد تا بتوانید با خیال راحت به پزشک خود اعتماد کنید و از این که نتیجه عملتان صد در صد خوب خواهد شد، مطمئن شوید.

عمل-بینی-دخترانه-طبیعی

به دنبال کدام جراح بینی ایران می‌ گردید؟

بسته به آنکه بینی شما استخوانی است یا گوشتی و همچنین اینکه در کدام لوکیشن قرار دارید، می توانید بهترین متخصص را برای کارهای خود انتخاب کنید. در ادامه به شما کمک می‌کنیم مطابق نیازهای خود بهترین فرد را انتخاب کنید.

بهترین جراح بینی گوشتی

از آنجایی که این بینی چالش های زیادی برای جراحی دارد، باید به فردی مراجعه کنید که در این زمینه از تخصص کافی برخوردار باشد و نمونه جراحی های موفق زیادی داشته باشد.

بهترین جراح بینی استخوانی

انتخاب ایشان به دلیل مهارت وی در انجام جراحی های با ظرافت از اهمیت بسیاری برخوردار است. این بینی نتیجه را کاملا نشان می دهد و باید به فرد باتجربه مراجعه کنید.

به دنبال بهترین جراح بینی در ونک می‌گردید؟

لوکیشن از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر در این ناحیه هستید، لازم است به فردی مراجعه کنید که دسترسی به مطب وی برای شما آسان باشد.

چگونه باید بهترین جراح بینی تهران را پیدا کنیم؟

متقاضیان باید زمان بسیاری را برای انتخاب جراح خود صرف کنند. اصلی‌ترین روش‌های یافتن یک جراح بینی خوب در تهران شامل مواردی است که در ادامه مقاله به آن اشاره می‌کنیم:

شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از جراحان بینی در ایران هستند که در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر اینستاگرام، آپارات، توییتر، لینکدین و… فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با بررسی فعالیت جراح مورد نظر خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف و دیدن نوشته‌ها و نمونه کار‌های وی از این طریق، تصمیم‌گیری خود برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران را راحت‌تر کنید.


توصیه دوستان و آشنایان

اما خانم‌ها و آقایانی هستند که حساس ترند و باز هم نمی‌توانند برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران تصمیم‌گیری کنند شاید با دیدن نمونه کار‌ها در صفحات مختلف و مدل‌های بینی متفاوت باز هم سر در گم شوند. پیشنهاد ما در این مواقع اعتماد به کسانی است که نزد همان دکتر، عمل خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و شما می‌توانید از آن‌ها پرس و جو کنید.

شما می‌توانید نحوه مشاوره و ویزیت اولیه، نحوه برخورد جراح در روز عمل، پیگیری بعد از عمل در حین انجام اقدامات بعد و دیگر موارد را بپرسید و اگر دوست و آشنایی ندارید که تجربه عمل داشته باشد از بیماران همان پزشک درخواست کنید تا رضایت خودشان را بیان کنند.

نتیجه عمل اطرافیان یک تجربه صفر تا صد عمل بینی است.

مشاهده نمونه کار

برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران، بهتر است نمونه کار‌هایی که جراح انجام داده را مشاهده کنید. این نمونه کار‌ها می‌توانند شامل عکس‌های قبل و بعد عمل بینی، نتایج برجسته و تحولاتی که در بینی بیماران ایجاد شده است، باشند. با مشاهده این نمونه کار‌ها، می‌توانید بهترین جراح را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به وبسایت یا صفحات اجتماعی جراح، نظرات و تجربیات بیماران قبلی را مطالعه کنید و از این طریق با کیفیت کار و توانایی جراح آشنا شوید.

در تصاویر زیر نمونه‌هایی از تصاویر سلفی زیباجویان عزیزی را می‌بینید که با دکتر علی بصام بهترین جراح بینی در تهران عمل بینی را تجربه کرده‌اند:

رضایت از عمل بینی 2
رضایت از عمل بینی 11
رضایت از عمل بینی 9
رضایت از عمل بینی 6
نمونه کار قبل و بعد عمل بینی3
رضایت از عمل بینی 4

شرکت در جلسه مشاوره با جراح بینی تهران

اگر توانسته‌اید بهترین جراح بینی در تهران را بیابید، در یک جلسه مشاوره قبل از عمل تمامی سؤالات خود را از وی پرسیده و از مشاوره او در انتخاب بهترین نوع عمل استفاده کنید. سعی کنید خواسته‌ها و انتظارات خود را با وی در میان گذارید. فراموش نکنید رضایت از نتیجه فقط و تنها در گرو انتخاب یک جراح خوب نیست، شما می‌بایست مراقبت‌های بعد از عمل بینی را نیز با دقت رعایت کنید.

طبیعی است که شما استرس دارید، ممکن است گا‌هاً حتی در حین این که در جست و جوی بهترین جراح بینی در تهران هستید دودل شوید و به این دلیل که تردید دارید نتیجه عمل قابل قبول باشد، سر در گم شوید. اگر در تهران زندگی می‌کنید، یا می‌خواهید که بینی خود را در این شهر عمل کنید، خواندن نکات زیر می‌تواند به شما در داشتن انتخاب درست جراح بینی کمک کند:

جراح بینی خوب در تهران ابتدا بینی بیمار را دقیق بررسی و معاینه می‌کند و روند عمل را در ذهن خود مجسم می‌کند. سپس سعی می‌کند نگاهی واقع بینانه برای بیمار ایجاد کند تا بعد از جراحی بیمار دچار سرخوردگی نشود. پزشک در این جلسات مشاوره باید در مورد سابقه پزشکی بیمار نیز اطلاعات لازم را به دست آورد و از دارو‌هایی که مصرف می‌کند آگاه شود.

در این حین لازم است او را از خطرات عمل آگاه کند و پس از گرفتن تصمیم قطعی برای عمل مراقبت‌های لازم را به بیمار بگوید. پس از انجام آزمایش‌های مربوطه بیمار می‌تواند تاریخ عمل را مشخص کند.


جستجو در گوگل

شاید در شهر‌های کوچک‌تر از تهران انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران راحت‌تر باشد زیرا نتیجه عمل آن‌ها را می‌توانید در دوست و آشنایان خود راحت‌تر پیدا کنید. اما تهران فرق می‌کند. شما باید علاوه بر توصیه افراد اطراف خود، باید به صورت کاملاً واقع بینانه عملکرد آن جراح بینی را مورد بررسی قرار دهید. این کار می‌تواند از طریق جستجو در گوگل و مشاهده نمونه کار‌های پزشک انجام شود.

سرچ-سایت-دکتر-بصام

آدرس و شماره تلفن بهترین جراح بینی در تهران

اگر به دنبال بهترین جراح بینی در تهران هستید، ابتدا لازم است آدرس و شماره تلفن وی را جستجو کنید. برای سرچ آدرس و شماره تلفن بهترین جراح بینی در تهران توجه شما را به آدرس زیر جلب می‌کنیم:

مطب یهترین جراح بینی در تهران

☑ تهران، میدان ونک، خیابان شریفی، پلاک ۳۴ ، ساختمان مهر، طبقه ۲، واحد ۴

انواع خدمات یک جراح بینی

همان طور که اشاره کردیم، انجام این جراحی برای گروهی از افراد بسیار ضروری است. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و دانش و ابزار مورد استفاده در عمل‌های زیبایی، روش‌های مختلفی برای انجام این جراحی‌ها بر روی نقاط مختلف بدن ایجاد شده‌اند.

عمل-بینی-دخترانه-طبیعی
عمل بینی استخوانی فانتزی
جراحی بینی استخوانی نیمه فانتزی
نمونه-کار-عمل-بینی-نیمه-فانتزی

یک جراح بینی خوب باید چه معیار‌هایی را در نظر بگیرد؟

باید بدانید که هدف از این عمل تنها کوچک کردن بینی نیست بنابراین جراح بینی خوب در تهران باید در این روند، معیار‌های مختلفی را در نظر بگیرد. این معیار‌ها می‌توانند در نتیجه نهایی بسیار مؤثر باشد. بهترین جراح بینی در تهران باید معیار‌های زیر را در این عمل مد نظر بگیرد:

  • افتادگی نوک بینی باید برطرف شود.
  • عمل نباید به عصب‌های بویایی آسیب وارد کند.
  • سوراخ‌های بینی نباید بیش از حد استاندارد کوچک شوند.
  • بینی نباید بیش از اندازه کوچک و یا سر بالا (خوکی) باشد.

بافت‌های بینی باید تقویت شود و نباید بافت‌های پشت بینی کاهش پیدا کند.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی در تهران

برخی از معیار‌ها و فاکتور‌ها وجود دارند که توجه به آن‌ها می‌تواند کار فرد در زمینه انتخاب یک بهترین جراح بینی در تهران را آسان‌تر کند. به طور کلی یک جراح بینی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد


❇️ انتخاب بهترین روش عمل بینی

قطعاً می‌دانید که در حال حاضر این عمل را به صورت بسته و یا باز انجام می‌دهند. غالب جراحان جراحی بینی باز را در اولویت می‌دانند. این انتخاب به دلیل داشتن دید گسترده و پایین‌تر بودن خطا در حین عمل است. بنابراین بهترین جراح بینی در تهران را در انتخاب نوع عمل آزاد گذارید تا بهترین و اثر بخش‌ترین روش را انتخاب کند. اگر جراح بینی شما خوب و دقیق باشد می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد که عمل بسته برایتان مناسب‌تر است یا باز.

فرق عمل بینی بسته و باز

❇️ داشتن نمونه کار‌های زیبا

در تهران بسیاری از همکاران جراح پلاستیک و گوش و حلق و بینی دکتر علی بصام هستند که در این زمینه عمل‌های بینی موفقیت‌آمیز با نتیجه‌های زیبا را رقم زده‌اند. اما این که شما کدام را انتخاب کنید، به تحقیق و سلیقه خود شما بستگی دارد.

قطعاً دیدن نمونه کار‌های قبل و بعد از عمل بینی می‌تواند کمک شایانی به شما بکند. حتماً در جلسه مشاوره از پزشک خود بخواهید تعدادی از تصاویر جراحی‌های خود را به شما نشان دهد و یا اگر در فضای اینستاگرام نمونه کار‌های وی در دسترس هستند، خودتان آنالیز اولیه خود را در بین نمونه‌ها انجام دهید.


❇️ دریافت هزینه مناسب و معقول

برخی افراد بر این باورند که هر مقدار که بهترین جراح بینی در تهران هزینه بیشتری را مطالبه کند نشان دهنده تبحر او در این زمینه است. باید بیان کنیم که این باوری اشتباه است. هزینه عمل بینی اگرچه از نوسانات بالایی برخوردار است، اما این نشانه دهنده هزینه بالا و رضایت بیشتر نیست. لذا مراجعین باید دقت داشته باشند برای ارزیابی بهترین جراح بینی در تهران خود نیازمند تحقیق در میزان تخصص و داشتن اطلاعات کافی در تعداد جراحی‌های موفق وی هستند.

call-gif

❇️ داشتن بورد تخصصی

شما باید حتماً جراحی را به پزشکی محول کنید که دارای بورد تخصصی است. بهترین جراح بینی در تهران می‌تواند با داشتن دانش کافی، گذراندن دوره‌های لازم و کسب مهارت‌های مورد نیاز برای انجام عمل به بهترین شکل، نتیجه‌ای دل چسب و زیبا از رینوپلاستی را برای شما رقم بزند.


رزومه بهترین جراح بینی در تهران

در هنگام انتخاب بهترین دکتر لازم است مواردی را در نظر بگیرید:

  • پزشک باید مهارت کافی برای استفاده از انواع تکنیک‌های عمل را داشته باشد.
  • بهترین دکتر عمل بینی باید از جدید‌ترین و به روز‌ترین تکنولوژی‌ها اطلاع داشته باشد.
  • پزشک باید درک درستی از اصول زیبایی شناختی داشته باشد.
  • دکتر خوب عمل بینی باید برای هر بیمار وقت کافی بگذارد و با توجه به بینی او بهترین پیشنهاد را در اختیارش قرار دهد.
  • بهترین جراح بینی در تهران باید سابقه کاری موفقی داشته باشد.
  • بهترین دکتر عمل بینی باید بتواند فرم بینی بعد از جراحی را مجسم کند.
  • بهترین جراح باید تمامی خطرات و عوارض را قبل از جراحی به بیمار گوشزد کند تا بیمار با آگاهی کامل دست به جراحی بزند. همچنین لازم است تمامی مراقبت‌ها لازم را به فرد بگوید.
  • جراح بینی خوب در تهران باید سلامت بیمار را بیش از هر چیز دیگری در نظر بگیرد.

بهترین جراح بینی از نظر مردم

در ادامه می توانید برخی از نظرات مردم را در خصوص انتخاب بهترین جراح بینی ببینید.

من به دنبال یک نتیجه طبیعی بودم و از جراح خودم کاملا راضی هستم. بینی‌م بعد از عمل به هیچ وجه مصنوعی به نظر نمی‌رسه و دقیقا همانی شده که می‌خواستم. نفس کشیدنم هم بهبود پیدا کرده.

کار جراح من واقعاً حرفه‌ای و دقیق بود و با ظرافت هرچه تمام‌تر جراحی انجام شد و هیچ اثری از زخم یا ناصافی بعد از عمل باقی نماند.

بزرگ‌ترین تفاوت جراح من این بود که قبل از عمل همه چیز را با دقت توضیح داد و به همه نگرانی‌هام گوش داد و نتیجه دقیقاً مطابق انتظاراتم بود.

علاوه بر ظاهر، مشکل تنفسی من هم رفع شد. نه تنها بینی زیبا شد، بلکه حالا راحت‌تر نفس می‌کشم و دیگر خبری از خروپف شبانه نیست.

یکی از دلایل رضایتم از جراحم، پیگیری‌های منظم بعد از عمل بود. هر سوال یا مشکلی داشتم، سریع جواب می‌داد و همین باعث شد دوران نقاهت خیلی راحت‌تر بگذرد.

با خواندن نظرات بالا می توانید درک کنید انتخاب بهترین دکتر عمل بینی در تهران چه مزایایی دارد و مراجعه به وی چه اهمیتی در آسانی دوره نقاهت و نتیجه زیبای جراحی بینی دارد.

توصیه‌های دکتر بصام، بهترین جراح بینی در تهران

زمانی که به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه می‌کنید بر اساس دانش و تجربه‌ای که دارد توصیه‌هایی ارائه می‌کند که برای تصمیم‌گیری در خصوص انجام یا عدم انجام عمل بینی و نیز اقدامات بعد از آن ضرورت دارد. مهم‌ترین آن‌ها:

👈🏻 برای انجام عمل سریعاً اقدام کنید اما در این مسیر عجول نباشید: عجله برای انجام عمل باعث می‌شود که نتوانید درست تصمیم‌گیری کنید و از طرف دیگر احتمالاً در انتخاب جراح بینی خوب در تهران دچار اشتباه شوید. در ابتدا به اندازه کافی تحقیق و پرس و جو داشته باشید تا نهایتاً روند عمل را به دست یک جراح بینی معتبر و خوب بسپارید.

👈🏻 به تخصص و تجربه بهترین جراح بینی در تهران اعتماد داشته باشید و به توصیه‌های وی در مسیر عمل توجه کنید. گوش فرا دادن به توصیه‌ها و صحبت‌های جراح بینی متخصص و معتبر باعث می‌شود که روند انجام عمل با موفقیت بیشتری طی می‌شود.

👈🏻 تمامی مراقبت‌های بعد از عمل تجویز شده توسط جراح بینی خوب در تهران را به درستی و با دقت انجام دهید. زیرا که اقدامات مراقبتی به اندازه روند عمل اهمیت دارد و در موفقیت نتیجه عمل اثر‌گذار است.

👈🏻 سعی کنید که در صورت بروز هرگونه مشکل و در صورتی که شرایطی غیر طبیعی را بعد از عمل تجربه می‌کنید در اولین فرصت با جراح بینی در تهران درمیان بگذارید. به میزانی که سریعاً عوارض بعد از عمل بینی تشخیص و درمان شوند احتمال وخامت وضعیت مراجعه‌کننده کاهش پیدا می‌کند.

👈🏻 نتیجه این عمل تا حدودی زیادی به ساختار و فرم بینی شما وابسته است بنابراین بهتر است که اگر نتیجه‌ای حاصل شده است به عدم تخصص و مهارت جراح مربوط ندانید و تصور نکنید بهترین جراح بینی اشتباهی انجام داده است.

👈🏻 انتظارات خود را در خصوص نتیجه عمل منطقی کنید. جراح بینی خوب در تهران نیز تلاش می‌کند که زاویه نگاه شما را در خصوص نتیجه عمل تصحیح کند تا واقع بیانه در روند عمل گام بردارید. تصحیح نگاه شما باعث می‌شود که بعد از عمل و مشاهده نتیجه دچار پشیمانی و سرخوردگی نشوید و از نتیجه حاصل شده راضی باشید.

در نهایت…

برای پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران، مشاهده نمونه کار‌های قبل و بعد از عمل بینی جراحان مختلف و مطالعه نظرات بیماران قبلی بسیار مهم است. مطمئن شوید که جراح تجربه کافی و مهارت لازم را در انجام عمل بینی دارد. همچنین، ارتباط و اعتماد به جراح نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از طریق ملاقات شخصی و مشاوره با جراحان مختلف، می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید.

مطالب مرتبط
78 Responses
  1. سلام دکتر بصام عزیز
    من دو سال پیش بینیمو پیش یه جراح خیلی نابلد عمل کردم. میشه بیام برای ترمیم یا باید زودتر می اومدم؟
    چند ماه پیش دخترداییم پیشتون عمل کرد، انقدر دماغش خوب شده که باورم نمیشه.
    واقعا شما بهترین جراحی بینی تهران هستید. از اولش باید می اومدم پیش خودتون. ممنون میشم جواب سوالمو بدین.

    1. سلام ممنون از لطف شما. بله امکان ترمیم همواره وجود داره ولی برای دادن نظر قطعی باید حتما معاینه تون کنم. اتفاقا هر چه زمان بیشتری از عمل اول بگذره برای انجام جراحی ترمیمی بینی مناسب تر هست. نگران نباشید.

  2. سلام دکتر بصام عزیز
    شما واقعا بهترین جراح بینی در تهران هستید. من سه ماه پیش بینیمو پیشتون عمل کردم و با این که‌گوشتی بود ولی عااااااالی شده

  3. دکترجان من یکبار بینیم رو عمل کردم اما اصلا از فرمش راضی نیسم میخوام ترمیم پیشتون انجام بدم میشه راهنماییم کنید

    1. بله امکان ترمیم هست در صورتی که معاینه بشید و پتانسیل های بینیتون بررسی بشن. برای گرفتن وقت مشاوره با مطب تماس بگیرید

  4. دکتر بصام کار ترمیم بینیشون هم. خوبه، من عمل ترمیم. بینی انجام دادم پیششون، فوق. العاده راضیم

  5. دکتر برای عمل ترمیمی چقد باید بگذره بتونیم عمل کنیم؟ بعد بینی من فانتزیه میتونم طبیعی عمل کنم؟

    1. استاندارد زمان لازم برای ترمیم بینی یک ساله اما اگر مشکلات شدید تنفسی داشته باشید، میشه زودتر هم عمل کنید. باید بینیتون بررسی بشه برای تبدیل مدل فانتزی به طبیعی

  6. یعنی من هر سوالی درباره عمل بینی داشتم جوابشو تو مقالتون گرفتم خیلی کامل و عالی بود
    از وقتی بینیمو پیشتون عمل کردم سایتتون رو دنبال میکنم مقالات خیلی خوبی میذارید

  7. دکتر در مورد الزام تزریق کورتون برای کاهش ورم بینی بعد از جراحی یه توضیحی میدید؟

  8. انتخاب دکتر برای جراحی بینی خیلی سخته. یادمه کلی سرچ کردم از بیمارای قبلیتون پرسیبدم نمونه کاراتونو دیدم تا بالاخره اومدم پیش شما. واقعا خیلی راضیم از بینیم الان به
    همه هم شمارو معرفی می کنم. ممنونم ازتون دکتر

  9. سلام
    وقت بخیر
    نمونه کارهاتون عالی هستن
    آیا عمل بینی گوشتی هم دارید؟
    هزینه رو میفرمایید؟

  10. مطلب بسیار عالی بود و نمونه کارهاتون رو دیدم خیلی عالیه، بینی من گوشتیه لطفا هزینه حدودی رو لطف میکنید

  11. سلام میخواستم بدونم زمانبندی های عمل به چه صورتی هست ؟ الان نوبت بگیریم کی نوبتمون میشه ؟

  12. سلام جناب دکتر

    ممکنه جراحی بینی خیلی خوب باشه و نیاز به عمل ترمیمی نباشه یا عمل ترمیمی همیشه لازم؟ بینی من گوشتی

  13. سلام و سپاس از سایت زیبا و مطالب مفیدتون 👏👌🙏 برای اطلاع از هزینه ها فقط باید حضوری نوبت گرفت؟ چون شهرستان هستند.

  14. سلام دکتر بصام عزیز واقعا ازتون ممنونم من اصلا فک نمیکردم نتیجه عمل بینیم انقدر خوب بشه چون گوشتیه ولی شما کاملا تصوراتمو عوض کردین
    خیلی خیلی ممنونم ازتون

  15. دکتر جان توی تصمیمم برای جراحی بینی توسط شما دیگه هیچ شکی ندارم
    فقط قبلش می تونم با شما به صورت آنلاین مشاوره داشته باشم؟

  16. نمونه کار اولی که توی مقاله گذاشتین خیلی خوب عمل شده مدل بینیشون چی هست طبیعی یا فانتزی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search